Parduotų prekių trūkumai šalinami, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu patvirtintomis taisyklėmis.
Norėdamas grąžinti prekę(-es), pirkėjas pirmiausia privalo informuoti Pardavėją. Pardavėjui pareikalavus jis privalo atsiųsti gautos prekės nuotraukas bei pateikti detalų neatitikimo aprašymą. Pirkėjui atsisakius, tai padaryti Pardavėjas gali atsisakyti prekės grąžinimo.
Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
- Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
- Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos: nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.;
- Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta;
- Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą, garantinį taloną (jei jis buvo išduotas);
- Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų;
- Už grąžinamą prekę bet kokiu atveju pašto išlaidas padengia Pirkėjas.
Svarbu:
- Pinigų grąžinimas bus atliktas per 5 darbo dienas nuo siuntos grąžinimo mums.
- Pinigai Jūsų sąskaitą gali pasiekti keleto dienų laikotarpyje, priklausimai nuo banko.
- Mes grąžiname pinigų sumą, kuri buvo sumokėta už gaminį, tačiau pristatymo išlaidų negrąžiname.
- Grąžinamus daiktus siųskite mums žemiau nurodytu adresu Jums patogiu būdu. Kai gausime Jūsų grąžintą siuntą, mes nedelsdami nformuosime apie grąžinimą.
Paštu arba per kurjerius: Vitalij Košel, Apkasų g. 27-3, 08226, Vilnius, Lietuva
Per LP express paštomatus: Vilniaus LIDL paštomatas, Rinktinės g. 60, 09318 Vilnius tel. +37062859571
Jei jums reikia pagalbos grąžinant užsakymą arba gavote neteisingą prekę (modelis, spalva, dydis), prašome susisiekti su mumis el. paštu: info@vitkom.lt